Ylläpito hakemus Moderaattoriksi

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Ylläpito hakemus Moderaattoriksi

Viesti kirjoittaja TaneliZz lähetetty Su Loka 04, 2015 10:39 am

Ikä 11. asuinpaikka Helsinki. olen ollut servereissä co-owner admin ja mode. aijon hakea Moderaattoriksi. tiedän plugineita nimeltä noswear antispamm essentials wolrdedit worldguard openinv scoreboardstats authme automessage pvptime  chestshop nametags chatmanager en nyt saanut päähän enempää. Osaan käyttää monia komentoja ja osaan tehdä myös grouppeja groupmanagerilla. tiedän varmaa yli 130 komentoa (en ole laskenut) tässä jonkun verran  /kill /up /ban /pl /skull /manuaddv /manuadd /rules /snap /regions /seen /tppos /teleport /speed /stats /whitelist on/off manudel /kits /mangadd /glist /list jobs /jump /listgroups siinä jonkun verran niitä komentoja mitä  mä nytten muistin. jos pääsisin Moderaattoriksi. Toivottavasti ei haittaa vaikka olen 11 täytän kohta sen 12 2 kk päästä. Jos pääsisin moderaattoriksi niin silloin voisin auttaa muita esim ketä on grieffannut heidän talonsa /co i komennolla. toivottavasti oli tarpeeksi pitkä hakemus ja toivottavasti ikä ei haittaa! Kun tule grieffatun talon ovelle katso /co i komennolla  kuka sen on grieffanut Ja siten rollbackaan sen talon takaisin ennalleen komennolla /co rb u:pelaaja t:aika r:radius. ja sitten bannin pelaajan komennolla /tempban (pelaaja) (aika) (syy). kiitos jos edes harkitsisitte tätä hakemustani koska olisi kiva jos pääsisin! pystyn olemaan serverilänne 2-4 tuntia päivässä. Olen saanut porttikellon juiscraftiin syystä bannien jatkuva kierto kun kysyin miksi velki sai bannit. parasta moderaattorissa on auttaminen. voin teleportata pelaajan luokse komennoilla /tpo /tp /tpa /spawn. jos pelaaja kysyy millä voi suojata talon sanon hänelle Kultalapiolla right click yhteen paikkaan talon kulmassa ja toinen talon toisessa kulmassa.

Viimeinen muokkaaja, TaneliZz pvm Su Loka 04, 2015 10:47 am, muokattu 1 kertaa

TaneliZz

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 13

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Ylläpito hakemus Moderaattoriksi

Viesti kirjoittaja Laakkonen lähetetty Su Loka 04, 2015 10:40 am

Taputan sinulle nopeasta oppimisesta!

Laakkonen

Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 14

Viesti kirjoittaja Laakkonen lähetetty Su Loka 04, 2015 3:47 pm

Ja oikeinkirjoitus!

Laakkonen

Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 14

Viesti kirjoittaja Kisme lähetetty Su Loka 04, 2015 5:48 pm

Hei, emme valitse sinua tällä kertaa. Voit hakea kuukauden kuluttua uudestaan jos haluat.

Kisme
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 30

http://kultasuoni.foorumi.biz

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: