[Valvoja] - eeben

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

[Valvoja] - eeben

Viesti kirjoittaja EBIN lähetetty La Loka 24, 2015 4:07 pm

Moromoro kaikille!

Olen eeben, 19v miehenalku Etelä-Savosta. Olen yleisesti ottaen rento ja sosiaalinen, sekä tarpeen vaatiessa jämäkkä. Serverin toimintaan toisin hieman vanhemman näkemystä asioihin

Keksin aloittaa Minecraftin pelaamisen uudelleen eräänä tylsänä iltana, joten viimeisimmistä ajoista adminina on parikin vuotta. Muistan olleeni ainaki kahdessa isommassa serverissä adminina, sekä pienemmissä servereissä adminina tai modena. CoreProtectia muistan käyttäneeni silloin, joten sen commandit ovat aika hyvin mielessä, toki osaan myös muita yleisiä commandeja joilla ylläpidetään järjestystä ja valvotaan pelaajia.(/vanish, /invsee jne.) Jos jotai uutta on niin olen nopea oppimaan.

Ajattelin hakea serverille adminiksi, koska minulla on siihen paljon aikaa ja olen kiinnostunut auttamaan serverin muita pelaajia omien pelailujeni ohessa. Käyn tällähetkellä töissä,joka rajoittaa päivällä pelaamista, mutta suurin osa pelaajista taitaa silloin muutenkin olla koulussa. Työaikani arkena on 9-~17 sekä lauantaisin 11-~20. Perjantait ja sunnuntait minulla on vapaita. Pelailen arkena töistä tultuani aina klo 22 saakka eli viitisen tuntia ja pe sekä su noin 4-8 tuntia päivässä. Voin tietysti ottaa eron että voisin pystyä kehittämään serveriä noin 10h päivässä.

Tapaus #69 - Matikaisen taloa on rikottu
Aloitan toimeni siirtymällä rikospaikalle "/tp" komennolla, jonka jälkeen pyydän uhria kertomaan mitä ja mistä on rikottu. "/co i"- komennolla näen kuka kyseisestä paikasta on rikkonut blockkeja. Kun rikkoja on selvitetty on aika antaa rangaistus, teon suuruuden ja vakavuuden, sekä aikaisemman rikostaustan mukaan arvioin sopivan ajan jonka rikkojan estot serverille kestävät.

Huijaamistapaukset saattavat olla vaikeita selvittää riippuen mitä on tapahtunut. Huijaamistapauksen selvittäminen alkaa aina osapuolten rauhoittamisella. Chattiin "teppo hacksaa"-viestiä spämmäävä on saatava rauhoittumaan. Tämän saa aikaan vaikka ilmoittamalla pelaajalle yksityisviestillä että otan asian käsittelyyn. Sitten alkaakin varsinainen toiminta, huijaavan pelaajan tarkkailu. Hacksit ovat yleensä minulle selvää kauraa, KitPvP:ssä huijaajat jäävät helposti kiinni kun heidän käytöstään seuraa /vanishilla. Liian pitkät lyöntimatkat, väärät lyöntisuunnat, liian nopea soupin syönti sekä liikkuminen ovat seikkoja joista huijaava pelaaja on helppo tunnistaa. Samoin Xrayta käyttävien pelaajien käyttäytyminen paljastaa heidät, suorat käytävät oreille, epäilyttävä pään kääntely sekä muu epämääräinen toiminta herättää epäilyksiä. "/co i" helpottaa käytävien tutkimista, kun voi tarkastaa mitä tietystä kohdasta on mainattu.

Yhteydenottoon minulla on ainakin skype, Skypeni nimi on pirikiikarit

Kiitos kun luit hakemukseni, olen vielä suht uusi serverillä mutta se on mahtava paikka pelata, yhteisö on hyvä ja pelaajat auttavat toisiaan. Haluan olla mukana auttamassa parantamaan tätä yhteisöä vielä paremmaksi omalla panoksellani ylläpitoon! Haluasin mukaan valvojaksi siis siksi koska haluasin autaa serverin parantamisessa ja huolehtimisessa.

EBIN

Viestien lukumäärä : 2

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa