[Valvoja] - Yotube92

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

[Valvoja] - Yotube92

Viesti kirjoittaja yotube92 lähetetty To Loka 15, 2015 10:20 pm

-Olen 16 vuotias poika

-Päivässä servulla voin pelata about. 3-8 tuntia ja siinä sivussa sitten autan aina kun tarve on. Tuntimäärä serverillä riippuu esim siitä, että onko koeviikko/muita kiireitä.

-Minut tulisi valita koska, olen ennenkin hoitanut valvoja/admin tehtäviä joten suurin osa valvojan komennoista on minulle tuttuja kuten /co i (Eli katson kuka on grieffannu ja milloin grieffaus on tapahtunut), /co rollback u:(Pelaajan nimi) t: (Aika eli miltä aikaväliltä haluan rollbackkaa kyseisen pelaajan) r: (Radius eli alue miltä haluan pelaajan rollbackkaa.) Bännit annan sen jälkeen /tempban komennolla. Jos serverillä pelaaja häiriköi chatissa varoitan pelaajaa ensin ja sen jälkeen pistän parin tunnin mutet/bännit, jos se jatkuu vielä sen jälkeen niin pistän sitten pitempää bänniä/mutea. /Vanish komentoa käytän yleensä jos epäilen jonkun käyttävän hackseja. Jos en osaa jotain komentoja niin opin ne nopeaa.

-Olen myös sosiaalinen ja tulen aika hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Osaan myös olla tiukka jos tarve vaatii, mutta yleensä olen aika rento. Osaan myös ratkaista tilanteita maalaisjärjellä ja pistää asianmukaisia rangaistuksia jos joku käyttäytyy huonosti, grieffaa tai tekee jotain sääntöjen vastaista. Osaan myös opettaa miten suojata/poistaa suojaus chestistä/alueelta. Minulta saa aina apua kunhan kysyy asiallisesti ja osaan auttaa, jos en osaa auttaa niin pyydän pelaajaa tekemään ticketti.

-Minecraftia on tullut pelailtua vähän alle kuutisen vuotta, aloitin cracked minecraftilla alphassa ja ostin sen noin puol vuotta sen jälkeen kun se meni beta vaiheeseen. Sen jälkeen olen pelaillu minecraftia on/off että olen välillä pelannut ja sitten pitänyt taukoa pelistä.

-Omana vahvuutenani pidän kokemusta ja kykyä ratkaista asioita.

yotube92

Viestien lukumäärä : 2

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: [Valvoja] - Yotube92

Viesti kirjoittaja yotube92 lähetetty La Loka 17, 2015 4:21 pm

Juu huomasin, että tällä serverillä valvojalla ei ole coreprotect komentoa, eikä vanishia vaan valvoja keskitty chatin ylläpitämiseen. Joten ne ovat hieman turhia hakemuksessani. Toivon silti pääseväni valvojaksi tai johonkin korkeampaan asemaan esim modeksi. Smile

yotube92

Viestien lukumäärä : 2

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa